wtorek, 14 lutego 2012

V

Napiszę tylko kilka słów,
bo nie wiem 
jak wyrazić miłość,
do Ciebie. 

Napiszę tylko kilka słów
bo kartek nie starczy,
by napisać słowa ważne 
a czasem kartek nawet nie wartych.

Ale tylko tak 
potrafię wyrazić co czuję, 
więc napiszę je starannie
wietrznym piórem.

Jesteś częścią mojej świadomości
i jest mi lżej myśląc, że jest.
Gdzieś obok
jesteś jak obłok.

Towarzyszysz mi co dnia.
Jesteś jak na mojej twarzy łza.
Cierpię bo czuję
tęsknie, mało Cię widuję.

Chciałabym dotknąć
opuszkami palców
Twojej twarzy
to wciąż mi się marzy.

Bo jestem beznadziejnie
zakochana w swych działaniach
dramatyczno- niekonsekwentna,
zamknięta w swych lękach.

I jest mi już wszystko jedno
rozegram to po swojemu
bo kiedy zostaje sama
usta mi schną, w czterech ścianach. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz