sobota, 6 kwietnia 2019

wybrany

widzę go w
ciemności

siebię
w rozpaczy

on tęskni za mną
choć jestem myślami u jego boku

trzymam jego dłoń
on nie zna mojego dotyku

jestem zawsze przy nim
on zawsze ze mną

widzę jak się zmieniam
on nie widzi jak się uśmiecham

widzę go w przyszłości
chwytam garściami szczegóły osobowości

widzę swoją nieśmiałość
jego ciekawość

on przyrzekł mi te miłość
i się we mnie zakochał

widzę Ciebię kiedy się modlę
o niego

mam nadzjeje, że on zobaczy mnie dokładnie tak
jak ja, widzę go teraz





4 komentarze:

  1. Od wielu lat nie mogę wyjść z podziwu dla Twojej urody i talentu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Wracam do życia ;-) Wygląda na to, że trochę jeszcze przybazgrole 😉

      Usuń
  2. Super Iza, będę tu wpadał co jakiś czas zerknąć jak Ci idzie;)
    P.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Widzę go w ciemności..." pierwszy wers niesamowicie wyzwala ciekawość czytelnika, od razu czuć dreszczyk emocji <3

    OdpowiedzUsuń