sobota, 2 lutego 2013

Zbiór wspomnień nieznanych

Pamiętam tylko kilka Twoich myśli mój drogi,
kilka dygresji i kilka słów niewypowiedzianych.
Pamiętam to poczucie humoru i to czekanie
na kolejną wiadomość od Ciebie,
na życzenia na następną odpowiedź.

choć obcy mi on
choć nie znany jego ląd.

Twoje poglądy i wartości stały się zaskakująco bliskie
a zdawało mi się że były tylko moje własne.
Pełen energii, pełen radości,
zadawał się być wypełniony w te wszystkie wartości
tak niezwykłe tak dziś wybrakowane i mgliste.

Znaleziony gdzieś, kiedyś
znaleziony dziś niemy.

Byłeś miłą niespodzianką na smutek,
byłeś tajemnicą, nieznana dzielnicą.
Niewiarygodny, poza moim zasięgiem,
ja znów na krawędzi dni i chmur.

nie znany mi on
nie znany już jego ton.

Ale Ty nawet nie jesteś prawdziwy
nie znam ani Twojego kolory oczu
ani Twojego głosu.
Nieznany a jakże tożsamy
bliski mi on bliski ten ton.

wspomnienie do dziś trwałe
wspomnienie nieznane.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz